sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

olen elossa part 2049584

En tiiä mikä tässä nyt tökkii, mutta se jokin tekee sitä pahasti.. Oon ainakin nääääin monesti tullu tänne ja alkanu kirjottamaan ja lataamaan kuvia, ja sitten tapahtuu jotain. Pari kertaa oon esim. lähteny syömään tms ja sammuttanu ajatuksissani netin. Ei vaan nyt oo homma skulannu!

Mutta näinä monina kuolleina päivinä oon mm. epätoivosesti kasvattanu hamppuviljelmää, kokeillu uutta suihkusaippuaa tälle iholle ja sisustellu rantasaunaa.





Laiva on kirppislöytö ja erittäin kiva sellainen!

Kävin yks päivä maman kanssa ettimässä miulle uusia lenkkareita ja FINALLY ne löytykin! Polvi on nyt kuntoutunu tosi hyvin ja pystyn jopa juoksemaan ilman kipuja. Millonkohan viimeksi.... :) 
Kotiin lähti siis PUMAn pinkki-musta-valkoiset Running-systeemit ja mitä nyt oon niitä tässä kokeillu muutaman kerran niin on kyllä hirmu ihanat!
Töitä tein viime viikolla 7-15 joka päivä eli sekin on kyllä vetäny naista hiljaseks. Illalla nukun jo kymmeneltä ja aamulla herään 5.45. Varmasti ihmiset tekee pahempiakin työvuoroja, mutta kyllä ne tälleen yhtäkkiä alkaneena tuntuu aika kovalta hommalta. Loppuviikko oli jo paljon helpompi herätyksien ja työtehtävien puolesta kun oli jo vähän päässy talon hommiin käsiks :)

Huomenna saan pääsykoekirjan käsiini ja alotan lukemisen, eli vietän enemmän aikaa kotipuolessa, eli toivon aikaa jäävän myös tännepäin!

Noora

                                         
                                                      


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti